2009. szeptember 3., csütörtök

Feksziklikk

Pár napja megérkezett a klikker, meg a könyv, tegnap, mikor hazaértem gondoltam kipróbálom. Ülni már tud, szerintem még Meggyes tanította meg, mert nekem nem nagyon kellett, így gondolam a "Fekszik" jó lesz. A jutalomfalatok nagyon érdekelték, amit egy kis tartóban az övemre akasztottam, így nem is figyelt rám, de mikor eldugtam és nem néztem rá (direkt), akkor elunta a várakozást és lefeküdt. Gyors klikk+örülés...és ez még egyszer előfordult, aztán már direkt tudta csinálni, rögtön bevezettem a kéz és a hangjelet is, így tudtunk bemutatózni, mikor Ani hazaért. Az egész 20 perc volt. :o Persze cirkuszi kutyát nem akarok belőle csinálni, de még 1-2 dolgot meg szeretnék tanítani ("állj" meg az "ide" lenne a legfontosabb).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése