2009. április 22., szerda

Wangai

Wangai-nak nevezték el. Azóta én is kerestem neveket, de a legjobbak már foglaltak (Simba, Kongo, Bongo,Nanga stb), lehet, hogy megtartom ezt, bár a „Ricsi” is tetszik… Nem tudom. Majd kialakul, de várom a javaslatokat is.

Nagyon csúnya a szeme (befelé forduló szemhéj):












Sebes is... "kalandos" élete lehetett...

Mindenképpen meg kell műteni. Erre elvileg 04.24-én kerül sor, és egyúttal a heréktől is megszabadul...

Ezen vitatkoztunk kicsit baráti körben, és bár engem meggyőztek a Noésok érvei (ne legyen több nem kívánt eb, és az egészségének sem árt. Sőt.), azért rossz rágondolni. Talán mert nekem is van 2, és jobban átélem. :) Szóval a műtétek után érkezik hozzánk Gödre. Nagyon igyekszünk jó körülményeket biztosítani, bár Ani nagyon félti a kertet.
Még csak december óta lakunk itt, nagyon sok fiatal növényünk van (virágok, eprek, veteményes, fiatal gyümölcsfák és tuják stb). Még nem tudom, hogy védem meg őket, valószínűleg sehogy… :)

A szőre is kissé fakó, de ez változhat még szerintem, bár ha így marad sem zavar:



Jaa, és a netborad-on (jó kis ricsis közösség) azt mondják rá, hogy „kalapácsfejű” :), főleg emiatt a kép miatt:

De gondolom ez csak azt jelenti, hogy eltér a standardtól. Nekem mindenesetre tetszik.


Elég félős:


ami teljesen érthető, lehet, hogy verték is, úgy hallom nagyon fél a lapáttól pl. Ezen majd változtatunk remélem és ő lesz majd a legény a gáton...


Azért nem mindenkitől fél :)







Eddig ezeket a képeket a netboard-ról szedtem, Meggyes csinálta őket, de biztos, hogy nem bánja senki.


Ja, és a Ricsi már nem tetszik... tényleg annyira adja magát, h valószínűleg minden második ricsi Ricsi...

1 megjegyzés:

  1. Sajnálom a kutyust, remélem megbarátkoztok és javul az állapota, megértem, hogy nem jösz pénteken, én sem tennék másképp.

    Vigyázatok égymásra (kutyus is beleértve)

    Laci és Médi

    VálaszTörlés