2009. május 5., kedd

Első nap egyedül

Wangai ma volt elöször totál egyedül, mert hétfőn szabin voltam. Nem barmolta szét a kert, és ami a legjobb, oda kakált, ahová vinni szoktam a termékeit. Ugyan korábban sem össze-vissza csinálta, volt 2-3 helye, de ma nem találtam ezeken ahelyeken semmit... :) Remélem, ez így is marad. "Tanítottam" ülni... sikerült mindig, de nem tudom, hogy tényleg érti -e, a
vagy  a félelem miatt van, ahogy fölé tornyosulok. :o Igazi akrobata: a  tökeit (ex) tudja nyalogatni a fejvödör ellenére...;)  Már nagyon várom, h levehessük (amire elvileg 7végén kerül sor), igaz, engem jobban zavar, mint őt. Új szokást is vett  fel: harapdál. Finoman elkapja a kabátom v. az ingem szélét, v. akár a kezemet, és húzza. Meg felmászik a székre/padra, de csak két lábbal, és néz. Néha a mellkasomra is felugrik. Örülök kicsit, mert legalább látom benne az életet, de tudom, h rossz szokás. Ha kukázza a komposztot, és füttyentek, vagy rászólok, egyől odajön és pacsit ad. Erre nem tanítom, mert nem cirkuszi kutya, bőven elég lenne az "ül","marad", "gyere ide".
(A "marad"on kívűl a többi megy is, szinte magától... Javasolták a klikkert, hogy azzal gyorsan megy a tanulás, tervezem is beszerezni,és gyakorolni vele)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése