2009. május 15., péntek

para

Tegnap már láttam, hogy vmi nem stimmel a műtött szemével. Ma reggel nem tudtam szemcseppezni, egyszerűen nem hagyta, borzasztó küzdés volt, le is késtem a vonat. Ma, mikor megjöttem, láttam, hogy véres, beljebb van, mint szokott, és hülyén forgatja a fejét, mint aki nem lát. Elvittem a gödi dokihoz... hát, még befordul a szemhéja picit. Ez lehet egyébtől is, nem biztos, h a műtét nem volt sikeres. Lázas is picit, és úgy tűnik "vérparazitája" van - ez vmi kullancstól elkapható dolog. Mindenesetre kapott 3 injekciót (10 ropi az ára), ezt remekül viselte (és általában a vizsgálatot is), pedig az egyik csíp is. Odafelé szomorúan, vissza vidámabban ballagott, de nem labdázik, nem robog, nem beszélgetünk, csöndes - én pedig szomorú lettem. Vasárnap kontroll. Addig is kapott kullancs elleni nyakörvet, meg még olyan hátra csöpögtetőset is, mert javallott. Ráadásul feltünt, hogy eddig 400 mg-os Tegretolt kapott, de az új recept szerint kapott gyógyszer csak 200-as, igy kettőt adtam neki, de tegnap csak 1et kapott, mert akkor nem én adtam, és nem tűnt fel. Remélem, nem ez okozta a galibát...

05.17.:
A szeme javul a szemcsepptől, nem kell műteni. :) Még egy 7ig küzdünk a beadásával..borzasztó birkózások közepette sikerül csak. Bezzeg a dokinál nyugodtan tűr mindent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése