2009. május 10., vasárnap

Wangai?

Holnap lekerül a vödör a fejéről. Ma is lehetett volna, de Meggyes tanácsára inkább ő viszi el, mert varrat szedés is lesz, és inkább hozzá kösse ezt a rossz élményt, mint hozzánk... Ma voltunk a Duna parton a vendéglőben, kapott vizet, de nem érdekelte. Jól viselkedett. Nézte az embereket, akik késztetve érezték magukat, hogy adjanak neki vmit. Tűrtem, mert 1 szál sültkrumplitól még semmi nem lesz, ráadásul Ani elkért egy kis maradékot a konyháról, azt megette hamar. Már nagyon úgy néz ki, h marad a Wangai név, de senki nem érti. Most, h locsoltam, kérdezte a szomszéd Erzsi néni, hogy van már neve ? Elmondtam neki, h mi az. Nem hiszem, h tetszett, és én is kínban voltam. Innen is lehet választani, de még nem sikerült: http://www.lady-ridgeback.sk/names.htm 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése